ساریناسارینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

سارینا عشق یکدونه

کلاس سارینا

1390/9/29 16:30
نویسنده : مامان ساره
181 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم سارین

خیلی مدت زمان گذشته و به خاطر کلی کار و سر شلوغی نتونستم برات مطلبی بنویسممممم.

تو دیگه الان خیلی بزرگ شدی و عاشق حرفها و استدلالات و رفتارت هستم. تو کلاس می ری و  توی کلاس با آرنیکا آتیش                    می سوزونیددددد دو تایی.

جلسه پیش آرنیکا به خاطر اینکه کلاس خاله مژده تغییر کرده بود نتونست بیاد، تو کلاس تو دمغ بودی و بعد از کلاس که می خواستیم بریم خونه رخساره جون برای تولدش، گفتی مامان آرکینا نیومدششش، کجا رفتن، کرمان رفتننننننننن؟؟؟؟؟!!!!!! من غش کردم و حسابی بوسیدمت نمی دونم چرا اون لحظه فکر کردی که شاید کرمان رفته باشن!!! جیگر ماماننننننن

دوباره برات می نویسمممممم عشقممممممممم.ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پریاگلی
29 آذر 90 17:12
خاله جون میشه خواهش کنم به وبلاگ من و مامانم سر بزنین و اگه از این ایده خوشتون اومد به ما رأی بدین کد ما 162