ساریناسارینا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

سارینا عشق یکدونه

یک ماه دیگه تولدتههههههههه عزیز دلم

1390/4/6 13:42
نویسنده : مامان ساره
170 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم دوباره نتونستم برات عکس بزارم جیگرممممممم

اسباب کشی شرکت و هزار تا دردسر !! خنثیگل دخترم و آخر هفته دوباره نمی بینم چون همش توی شرکت هستم درگیر کارهای شرکت. اگر این هفته اسبابکشی نبود می رفتیم با خاله فرشت و فرزی (با لحن خودت) استانبول.

ولی این نیز بگذرددددددددد غصه ندارهههههه. دیر و زود داره سوخت و سوز نداره چشمک.

اونقدر خوشحالم که برات وقت کردم وبلاگ درست کنم که از ذوقم دوست دارم هر روز برات بنویسم. امروز تولد خاله فرشت بهش SMS زدم و از طرف خودم و خودت تبریک گفتم. اگه وقت کردم دوباره می نویسمم. ولی شاید تا شنبه نشه.

برای تولدت هیچ فکری نکردمممم. هیچییییییی.

بوس بوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آریان جون
6 مرداد 90 0:23
مشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن . من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزومندم . تولدت مبارک به من یر بزنی خوشحال میشم
مادر نیایش کتاب آفرینش
6 مرداد 90 11:14
تولدت مبارک خانم خانما . امیدوارم همه نی نی های خوب و مهربون به همه آرزوهای پاک و قشنگشون برسن . به ما هم سر بزن خوشحال می شیم .
مدرسه ی مامان ها
6 مرداد 90 14:27
ســـــــــــــــــــــــــــــــلام تولدت مبارک سارینای جون جونی الهی صد ساله شی، نه 120 ساله شی... راستی مامان مهربون ، مدرسه ی مامان ها منتظر نظرات مفید و سازنده ی شماست.
نی نی سجاد
6 مرداد 90 17:59
عزیز من گل من تولدت مبارک
مامان امیرعلی
6 مرداد 90 22:49
sarina khanoome gol tavalodet mobarak